Gure proiektuak

Proeducar-Hezigarri

PROEDUCAR-HEZIGARRI NAFARROA Hezkuntzako Berrikuntza Programa Berrikuntzako Hezkuntza Programa daEuropako Gizarte Funtsak (EGF) finantzatua eta Nafarroako Gobernuko Hezkuntza Departamentuko Gizarteratze, Berdintasun eta Bizikidetza Zerbitzuak kudeatua.

Helburu orokorra da eskola-porrotaren eta eskola-uzte goiztiarraren aurka borrokatzea eta ikasle guztien hezkuntza-inklusioa eta eskola-arrakasta bultzatzea, ikastetxe bakoitzak Nafarroako Hezkuntza Departamentuarekin duen lankidetza-kontratuan islatzen den hobekuntza-proiektu bat ezarriz eta gauzatuz.

Webgunea

Erasmus +

Laguntza Programa

Laguntza Programak eskola-jazarpenaren arloko prebentzio- eta esku-hartze-programa bat ezartzea dakar, eta ikastetxeek programa hori garatu ahal izango dute, Hezkuntza Saileko Bizikidetza Aholkularitzatik antolatu eta eskuragarriago egiten saiatu garen prestakuntza, laguntza eta material batzuen laguntzarekin.

Programak jazarpen/ziberjazarpen egoerak detektatzeko, diagnostikatzeko, prebenitzeko, murrizteko eta/edo ezabatzeko tresnak eskaintzen ditu, eta, horretarako, ikastetxeko irakasleen inplikazioa, talde bultzatzaile bat sortzea eta dokumentu honetan eskematizatzen den inplementazio-prozesuaren jarraipena egitea eskatzen du.

Informazio gehiago

Ongizate Emozionala (Haur Hezkuntza)

Ekologia Emozionaleko baliabideen maletatxoa (Lehen Hezkuntza)

Skolae

SKOLAEk Nafarroako ikastetxe eta hezkuntza-komunitateen lana inspiratu nahi du, ikasle guztiei BERDINTASUNEAN BIZITZEN IKASTEKO aukera emateko.

Ezagutzan, askatasunean eta etorkizunari buruz genero-baldintzatzailerik gabe erabakitzeko gaitasunean finkatu behar da prozesua, berdintasun-eza identifikatzen, haren aurka borrokatzen eta berdintasun-eskubidea gauzatzen (besteak beste, kultura, erlijio, gizarte-klase, egoera funtzional eta sexu-orientazio bakoitzaren esparruan) ikasiz.

Informazio gehiago

Hiruki larroxa webgunea